▲  Hymn For The Weekend 뮤직비디오


▼  Hymn For The Weekend Seeb 



가사 / 해석


[Verse 1: Chris Martin]

Oh, angel sent from up above

오, 하늘에서 내려온 천사여

You know you make my world light up

당신이 나의 세상을 밝혀주었어

When I was down, when I was hurt

내가 좌절하고, 상처입었을 때

You came to lift me up

당신이 날 일으켜세워 주었지

Life is a drink and love's a drug

삶은 술이고 사랑은 마약이야

Oh now I think I must be miles up

오 점점 더 취해가는 것 같아

When I was a river dried up

내가 메마른 강이었을 때

You came to rain a flood

당신이 비를 내려 홍수를 일으켰지


[Pre-Chorus: Chris Martin & Beyoncé]

You said drink from me, drink from me

넌 날 위해서 마셔, 날 위해서 마셔 라고 했어

When I was so thirsty

내가 정말 목말랐을 때

Poured on a symphony

교향곡으로 함께 취해봐

Now I just can't get enough

이젠 이거도 모자라는 것 같아

Put your wings on me, wings on me

당신의 날개를 나에게 달아줘, 나에게

When I was so heavy

내가 짓눌렸을 때

Poured on symphony

교향곡으로 함께 취해봐

When I'm low, low, low, low

내가 가라앉을 때


[Chorus: Chris Martin]

I-Oh-I-Oh-I

난, 난, 난

Got me feeling drunk and high

취해서 하늘을 나는 기분이야

So high, so high

정말 높이, 정말 높이

Oh-I-Oh-I-Oh-I

난, 난 ,난

Now I’m feeling drunk and high

취해서 하늘을 나는 기분이야

So high, so high

정말 높이, 정말 높이

(Woo)

(Woo-ooo-ooo-woo)


[Verse 2: Chris Martin & Beyoncé]

Oh, angel sent from up above

오, 하늘에서 내려온 천사여

I feel you coursing through my blood

난 당신을 온 몸으로 느낄 수 있어

Life is a drink and your love's about

삶은 술이고 너의 사랑은

To make the stars come out

별이 쏟아져 내리게 하려 해


[Pre-Chorus: Chris Martin & Beyoncé]

Put your wings on me, wings on me

당신의 날개를 나에게 달아줘, 나에게

When I was so heavy

내가 짓눌렸을 때

Poured on symphony

교향곡으로 함께 취해보자

When I'm low, low, low, low

내가 가라앉을 때


[Chorus: Chris Martin]

I-Oh-I-Oh-I

난, 난, 난

Got me feeling drunk and high

취해서 하늘을 나는 기분이야

So high, so high

정말 높이, 정말 높이

Oh-I-Oh-I-Oh-I

난, 난 ,난

Now I’m feeling drunk and high

취해서 하늘을 나는 기분이야

So high, so high

정말 높이, 정말 높이


[Bridge: Beyoncé & Chris Martin]

I-Oh-I-Oh-I

난, 난, 난

La, la, la, la, la, la, la

So high, so high

정말 높이, 정말 높이

I-Oh-I-Oh-I

난, 난, 난

Now I’m feeling drunk and high

취해서 하늘을 나는 기분이야

So high, so high

정말 높이, 정말 높이


[Outro: Beyoncé]

That I shoot across the sky

내가 하늘을 가로지르게 쐈어

That I shoot across the...

내가 하늘을 가로지르게...

That I shoot across the sky

내가 하늘을 가로지르게 쐈어

Let me shoot across the...

내가 하늘을 가로지르게...

Let me shoot across the sky

내가 하늘을 가로지르게 쐈어

Let me shoot across the...

내가 하늘을 가로지르게...

Let me shoot across the sky

내가 하늘을 가로지르게 쐈어

That we shoot across the...

내가 하늘을 가로지르게...




인도에서 뮤직비디오 만들었네